Jul 17, 2012

best things in life are free

Najmodniejszy krój spódnic tego sezonu: krótko z przodu, długo z tyłu, i podobny model w każdym z sieciówek. Jak coś jest w każdym sklepie to właściwie z reguły jest nudne, ale akurat w takim modelu się zakochałam! Długo się zbierałam, ale w końcu uszyłam! Siedziałam do drugiej w nocy, oczy bolały, łzawiły, ale uszyłam! Sama i ręcznie! W związku z tym spódnica kosztowała jakieś max 20 zł :)
Postanowiłam teraz sama sobie szyć ubrania. Póki nie uzbieram na maszynę, będę szyła w ręku. Przynajmniej poćwiczę cierpliwość :)


pics Margaret J


6 comments:

  1. Ja mam na oku podobną ;)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. fajna koszulka, a to drugie zdjęcie jest świetne ;)

    ReplyDelete
  3. fajna ta spodnica! szukam takiej ale znalezc nie moge :(

    ReplyDelete
  4. świetna spódnica!
    a u mnie właśnie pojawił się konkurs, więc zapraszam! :)

    ReplyDelete