Dec 23, 2012

faux fur jumper

Jest tak zimno, że nie mogę! Zdjęć więcej niż 6 nie jesteśmy w stanie zrobić ( chociaż ja nawet się rozebrałam i przez 5 minut byłam twarda:) ale pani fotograf tylko narzeka, także zdjęcia przez okres zimowy będą musiały być ciągle szybkie i w przelocie. Myślę jednak, że nie można się poddawać i jednak trzeba coś wymyślić na ten fotograficznie nieprzychylny okres.
A póki co spokojnych, leniwych świąt i przede wszystkim dużo, ogromnie dużo zdrowia! (wiem co mówię:)



Its so cold that i can't stand it! We cant take more than 6 pictures at once. I even tried to be brave and took my coat off, but photographer only complains every time we do, so during winter time pics will always have to be taken fastly.  But I also think that I cant give up, and will figure out something, so that we actually take pictures in that unconvenient time :)
Wish you all nice, calm and lazy Christmas and a lot a lot of good health! ( cause I personally know how important it is:)



 pics Ania Wrotek

shoes stylowebuty.pl/coat sh/ jumper sh/ pants nowistyle.jp




7 comments:

  1. Ladny lancuszek, takie sweterki mi sie zawsze podobaly ale niestety moja sylwetka nie nadaje sie do noszenie takich pogrubiajacych materialow :( Poza tym bardzo podoba mi sie Twoja fryzurka :)

    ReplyDelete
  2. Sweterek i buty są cudowne! ; )
    A pora roku faktycznie zdjęciom w ogóle nie sprzyja. ; <

    ReplyDelete
  3. piękny sweter, piękny płaszcz. oraz całkowicie rozumiem ból robienie zdjęć w mrozie - mój fotograf narzeka na odmrożone paluszki. :)

    ReplyDelete
  4. Kochana tu się wszystko zgadza!!! sweter jest obłędny a Ty jesteś niezwykle fotogeniczna i piękna!!<3
    Wesołych Najdroższa:)

    ReplyDelete
  5. podoba mi sie naszyjnik i sweterek za sprawą tych neonowych rękawów

    ReplyDelete