Mar 29, 2012

animal

Tytuł ma sie nijak do stroju, ale po głowie chodzą mi ostatnio piosenki Miike Snow'a.
A na sobie mam dużo, bo wciąż nie tak ciepło!
Wiosna oszukuje.
Marzec. Wiadomo.

That weather doesnt always make sence. I dont always translate straightly. But thats boring :)
Is it spring, or is it not?
Miike Snow in my head.

jacket vero moda
sweater new look
hat zara
shirt sh
pants caliope
shoes stylowebuty.pl
bag zara


pics Paweł Skrzek - Pawła szybciutko nauczymy robić mi najlepsze zdjęcia:) wielkie dzięki za dzis!




15 comments:

  1. kapelusz jest świetny! podoba mi się też kolor swetra :)

    ReplyDelete
  2. ślicznie Ci w tej fryzurze i kapeluszu!
    ta torba jest spoko.

    ReplyDelete
  3. Amazing photos and outfit ;) xx

    ReplyDelete
  4. amazing use of colours! Also love those pants, they are so stylish and comfortable looking! Love your blog. following you now! xxxx

    www.haemeandrobecca.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wyglądasz fantastycznie:) sweter i spodnie bym Ci z chęcią zabrała:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. amazing look! I love ur hair with this hat! :)

    ReplyDelete
  7. Great blog :)
    You have a great sense for fashion.I cant choose what I like the best.
    btw. You are such a cutie pie :)

    ReplyDelete
  8. dziękuję bardzo za odwiedziny:) ja jestem z Gliwic:D

    ReplyDelete
  9. fantastyczny sweter! piekny kolor! pozdrawiam, NG

    ReplyDelete
  10. ooooooooo a jestes z warszawy!? bardzo trudno z tymi fotami:P
    to chetnie skorzystam !!!
    btw. super tu wygladaaasz

    ReplyDelete
  11. ooo, to mozemy sie umowic!
    ja mam dobry aparat, tylko potrzebuje zeby ktos cyknal kilka zdjec!! Tobie moge tez zrobic i przerobic ladnie;)

    ReplyDelete